    Nesquik Bunny —Lex Ensing
   Hallo allemaal ! NOg maar net bekomen van Lego-world, staat het volgende alweer voor de deur :) Iemand enig idee of de Nesquik bunny al in NL gesignaleerd is ? Die zit er wel extreem leuk uit namelijk ! Zie dit: (URL) als iemand meer weer, hoeven we (...) (23 years ago, 28-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nesquik Bunny —Saskia van Doesburg
   Zijn ze nog wel gewoon verkrijgbaar in Duitsland? Ik vind ze ook erg leuk, en aangezien ik niet zo vreselijk ver van de grens woon, heb ik er wel een ritje voor over. (ach je maakt er gewoon een dagje van..) Ik zag dat die bunnies op brickbay voor (...) (23 years ago, 30-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nesquik Bunny —Lex Ensing
   Ja volgens mij wel maar ik weet het niet zeker. Ze schijnen onder in de doos te zitten dus kun je daar in de supermarkt die dozen cacao-poeder op de grond leegkloppen om te zien welke er in zit.. *hmmz, verkeerde... NEXT !!* maar ja, 25 pieken is (...) (23 years ago, 31-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nesquik Bunny —Saskia van Doesburg
    (...) doos (...) !!* Hoezo "verkeerde"? Zijn er meerdere figuurtjes (al dan niet lego) in omloop? Leg uit... (23 years ago, 31-Oct-01, to lugnet.loc.nl)