Re: Nesquik Bunny
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 31 Oct 2001 06:53:16 GMT

Ja volgens mij wel maar ik weet het niet zeker. Ze schijnen onder in de doos
te zitten dus kun je daar in de supermarkt die dozen cacao-poeder op de
grond leegkloppen om te zien welke er in zit.. *hmmz, verkeerde... NEXT !!*
maar ja, 25 pieken is wel weer veel, komt er nog verzenden bij enzo...
Toch maar even hier in de supermarkt kijken !

"Saskia van Doesburg" <info@doesdigitals.nl> schreef in bericht
Zijn ze nog wel gewoon verkrijgbaar in Duitsland?
Ik vind ze ook erg leuk, en aangezien ik niet zo vreselijk ver van de • grens
woon, heb ik er wel een ritje voor over. (ach je maakt  er gewoon een • dagje
van..)
Ik zag dat die bunnies op brickbay voor $10 weggingen. Sorry hoor, maar • dat
vind ik eigenlijk bij de (nesquik)konijnen af....

Iemand enig idee of de Nesquik bunny al in NL gesignaleerd is ?
Die zit er wel extreem leuk uit namelijk !
Zie dit: http://www.brickset.com/view.asp?Set=4051-1

Nou als iemand meer weer, hoeven we ze ook weer niet moeilijk te • bestellen.

Groetjes !
Lex