    LEGO World 2001: Een groots Succes! —Jaco van der Molen
   Na 4 dagen LEGO World ben ik voldaan thuis gekomen. Veel mensen gesproken en contacten gelegd. Eindelijk weet ik de gezichten bij een aantal mensen van wie je het E-mail adres en naam vaak ziet op bijvoorbeeld lugnet.loc.nl. Mooie sets en losse LEGO (...) (23 years ago, 24-Oct-01, to lugnet.loc.nl)