Re: Vertalingsproject Ldraw
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 19 May 1999 09:13:32 GMT

Adviesbureau Noord/Zuidlijn wrote in message
<008c01bea154$71757340$7c27a8c0@n0079>...
Hallo allemaal,

Op dit moment wordt er voor Ldraw en aanverwante programma's een nieuwe en
betere site gebouwd. Een van de uitgangspunten bij deze nieuwe lokatie is
ondersteuning van meerdere talen, waaronder nederlands.
We staan aan het begin van dit proces, er is momenteel een lijst met
sleutelwoorden in het engels, met het verzoek deze te vertalen.
Zijn er onder jullie ook liefhebbers die willen meehelpen met de vertaling,
volgens het principe "2+ weten meer dan één" ?

Groeten, M. Moolhuysen.

Als ik tijd heb wil ik er graag eens naar kijken. Ik vraag me echter ten
zeerste af of het de moeite waard is om LDraw te vertalen, aangezien er maar
weinig tekst in voor komt en de gebruiksvriendelijkheidsdrempel toch al zo
hoog ligt door de Spartaanse interface. De Engelse menu-items lijken me niet
de bottle-neck.

Eric