 Local / Danmark / Københavns / København / 13
  Set spotting

Jeg har i dag set et enkelt sæt nr. 8480 (Rumfærgen) til 1249.- i Legetøjsafdelingen i Magasin ved Kongens Nytorv. Jeg havde selv købt det hvis ikke jeg allerede havde et i forvejen. Jeg kunne ikke finde det nogen steder tidligere på året, og endte (...) (25 years ago, 8-Jan-00, to lugnet.loc.dk.kb.kob)

  SV: Set spotting

Ja den så jeg også sidst jeg var forbi - jeg kan personligt anbefale en legetøjs butik der ligger på Frederikssundsvej - jeg kan desværre ikke huske nummeret - men 350S holder ikke så langt fra butikken - der ligger 2 legetøjs butikker - men kun den (...) (25 years ago, 8-Jan-00, to lugnet.loc.dk.kb.kob)