 Local / Danmark / Københavns / København / 14
SV: Set spotting
Newsgroups:
lugnet.loc.dk.kb.kob
Date:
Sat, 8 Jan 2000 17:04:25 GMT

Ja den så jeg også sidst jeg var forbi - jeg kan personligt anbefale en
legetøjs butik der ligger på Frederikssundsvej - jeg kan desværre ikke huske
nummeret - men 350S holder ikke så langt fra butikken - der ligger 2
legetøjs butikker - men kun den ene har alvorligt mange gamle Lego sæt -
bl.a. 8480 og mange andre udgåede sæt. Hvis det har interesse skal jeg nok
notere adr. næste gang jeg kommer forbi.

Jeg skal selv til Göttingen i Tyskland sidst i denne måned. Min kæreste
læser et semester dernede. Sidst - dvs. i december - jeg var på besøg fik
jeg set en del legetøjsbutikker igennem - priserne er MEGET lavere end her -
8480 og 8448 begge til 200 DM (groft regnet 800 Dkr) - det var godt nok
tilbud - men 8448 går for ca. 250 normalt. Så jeg regner med at skulle slæbe
en 8480 og en del Lego Star Wars 2000 med hjem (jeg fik 8448 til jul -
kanon)

mvh

Jesper
mailto:jesperkj@vip.cybercity.dk