 Help on Searching

 Local / Danmark / 53
52  |  54
Re: Mindstorms priser
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Mon, 25 Oct 1999 09:17:36 GMT
Viewed:
3277 times

Jacob Schultz <dungeonmaster@get2net.dk> wrote:

Mikkel Breiler wrote:
.. I paid 1999 kroner
for it at Magasin in Lyngby, Copenhagen. That translates into like 285
USD, if it was at 210 USD it would have been 1470 kroner a more
reasonable price.
Don't forget to include 25% moms (VAT), that'll make $210 = kr.1837

Det VAR med MOMS. :-(

Mayby I should go to Lyngby tomorrow and have a look at Magasin. Do thay
have a lot of LEGO?

Mjae, det er ikke så dårligt, det ku' nemt have været værre.
Men ingen store ting til display så vidt jeg så.

Sønddagsavisen for Gilleleje (hvor jeg jo altså bor) havde en artikel
om julegaver hvor det er Lundby dukkehus til den 7-årige pige og LEGO
mindstorms til drengen, og der er opgivet priser på 1899 og 849 for
RIS og DDK. Jeg kunne godt lide at se HVOR de priser stammer fra.
DDK er 1099 hos min lokale legetøjspusher nede på hovedgaden.
(øv hvor provins stinker - jeg tror jeg lægger vejen ind om OBS i Slot
arkaderne i Hillerød i denne uge og glor priser). Hvilket minder mig
om at de havde en smadret æske med Technic gigant robotten fra 1997
(?) som de ikke havde sat rimeligt nok ned - hvis jeg gider kunne jeg
spørge hvad de skal have for resterne.

Gid LEGO Group iøvrigt vill gå over til mere kompakt indpakning, sådan
nogle store set er enormt uhandy og kræver godt vejr hvis jeg skal
slæbe det fra typisk OBS i Hillerød helt op på stationen, og så skal
jeg gå hjem med settet på baggagebæreren. Surt. Jeg kan huske min
#8485 kom hjem på den måde.

-breiler