 Local / Danmark / 324
Re: Godt tilbud på LSAH
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Fri, 7 Mar 2003 13:27:21 GMT

Hej Martin,
Jeg har nu aldrig set den dyrere end 379 kr. ?

Jeg ka' huske, at jeg engang i december sad og undrede mig over, at man kun
sparer små 25 kr ved at købe kittet (K3451) frem for de to enkelte sæt (3451
+ 10024).
Hvis den røde baron er sat ned, er det sket for flere måneder siden!

--
Carsten Straaberg, Denmark
http://www.bricklink.com/store.asp?p=cstr