 Local / Danmark / 322
321  |  323
Subject:
Godt tilbud på LSAH
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Thu, 6 Mar 2003 09:56:29 GMT

Hej,

Jeg lagde lige mærke til at 10024 Red Baron tilsyneladende er sat ned i pris
fra 444,- til 379,- på Lego Shop at Home.

Muligvis er det en fejl, da det ikke er i alle lande at prisnedsættelsen er
sket.

Så hvis der endnu er nogen, der ikke har anskaffet sig dette fantastiske
sæt, så er det med at gøre det nu.

mvh
Martin