 Local / Danmark / 116
  LEGO katalog 2000 i Danmark

Hvaøhm, er jeg den eneste som ikke ved hvor man kan få det nye 2000-katalog i Danmark, eller er jeg den eneste som ikke ved hvorfor man ikke kan få det endnu? Nogen der ved noget, eller skal jeg prøve at ringe til Kundeservice og spørge? Jeg kunne (...) (25 years ago, 12-Jan-00, to lugnet.loc.dk)

  Re: LEGO katalog 2000 i Danmark

Jeg lærte en del her til aften.. lad mig svare på mine egne spørgsmål. Jepsen skrev i meddelelsen ... (...) Glöckner var så venlig at hentyde til et dansk katalog på www.brickshelf.com. Det var scannet af Jesper Kjær, og det kom fra BR. Jeg tror jeg (...) (25 years ago, 12-Jan-00, to lugnet.loc.dk)