 Local / Danmark / 119
118  |  120
Re: LEGO katalog 2000 i Danmark
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Wed, 12 Jan 2000 22:48:10 GMT
Viewed:
4126 times

Jeg lærte en del her til aften.. lad mig svare på mine egne spørgsmål.

Jepsen skrev i meddelelsen ...
Hvaøhm, er jeg den eneste som ikke ved hvor man kan få det nye 2000-katalog
i Danmark, eller er jeg den eneste som ikke ved hvorfor man ikke kan få det
endnu?
Nogen der ved noget, eller skal jeg prøve at ringe til Kundeservice og
spørge?

Glöckner var så venlig at hentyde til et dansk katalog på
www.brickshelf.com. Det var scannet af Jesper Kjær, og det kom fra BR.
Jeg tror jeg skal et smut forbi den lokale i weekenden og se om de har
kataloget stående fremme.

Jeg kunne da godt tænke mig at bygge den nye 8002 Destroyer Droid når nu
alle de andre kan..

Jfr. ovennævnte katalog : Til marts... Der kan man bare se.

MVH
Jepsen