 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / *59 (-5)
Subject:
hallo
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Mon, 12 Nov 2001 17:52:34 GMT
Viewed:
4093 times

Pisze po polsku bo i tak pewnie mnie zrozumiecie - skoro ja moglem was
zrozumiec :)))
Jestem Lego fanem z Polski.
Najbardziej lubie Lego pociag. (vlaki :)))
Pozdrawiam.
Kris Gras

just in case you'll have problems :)))

I'm writeing in polish - becouse you will understand me anyway - as i could
understan you :)))
I'm Lego fan from Poland.
My favorite theme is Lego trains.
See You.
Kris Gras

Subject:
*** UPOZORNENI PRO TY KTERY SEM PRIJEDOU ***
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Thu, 13 Jan 2000 03:03:08 GMT
Viewed:
3884 times

        Heya !

Tohle je posledni zprava na skupine loc.cz
Presunuli jsme se na spolecnou Cesko-Slovenskou skupinu loc.cs

                                                     Bye !  LEGO FANS

Re: Mindstorms a Legovy Hry
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 9 Jan 2000 04:17:52 GMT
Viewed:
4563 times

Nekde na pevnine je obchod s videama a jejich computer system nebyl Y2K
compliant.  Nejakej mladej hoch zapomnel vratit pres weekend video a
nauctovali mu za to omylem pres 900 dolaru :))))  Teda pocitac si myslel ze
ten kluk to video mnel pujceny od roku 1900, tedy sto let :))))  V roku 1900
neexistovali videa ani televize :)))))))))))))))

U nas jedna banka nepresla cez Y2K a vsade uvadzali miesto 3.1.2000 datum
3.1.3900. ;))) Neviem preco prave 3900, ale nevadi... nejako v tom nevidim
logiku, ale bolo to tak. Videl som to aj na ich stranke. ;)) Aj na uctoch to
tak vraj uvadzali... ;)

A co kdybyses ozenil ty a tvoje zena by nemela pro lego pochopeni?

Hmm... no neviem. Ale zas u mna nie je podmienka, ze sa musi nutne zaujimat o
LEGO. ;) To je len plus, ked ma pochopenie pre LEGO. No ale keby mala vazne
vyhrady voci LEGU, tak by som s ana nu asi vykaslal. LEGO je moja laska ! ;)

Ano, uplne s tebou souhlasim.  Ja bych asi udelal totez.  Ofsem nevim jak by
zena reagovala na to kdybych kupoval za 90% nasich spolecnych penez jen
lego :)))  Asi bych ji musel taky kupovat nejaky sragory aby byla spokojena
:))

Noooo.... neviem. Ja by som zene urcite povedal, ze nech sa pripravi, ze si
budem kupovat LEGO ! ;) Proste bez toho by to neslo. To by musela pochopit.
Inak by asi nemohla byt mojou zenou. ;) Proste s tymi vydavkami by musela
kalkulovat v rodinnom rozpocte... ;)

Vis neco o technic control II?  Jako treba jestli si muzes nahrat nejaky
pohyby a potom to ohravat furt dokola?  Myslim jako kdyz nechas kazetu v radiu
a ono to automaticky hraje furt dokola bez toho abych tu kazetu musel
vymenovat.  DYA obchod ve francii totiz ma ted technic control center II
zlevneny na 150 usd.  To je asi o 70 dolaru min nez to stavalo v obchode.
Taky se od nich da objednat zkrz jejich webovou stranku.

Hmmm.... myslim, ze v technic control sa to da nastavit tak, aby Ti to
opakovalo danu ulohu donekonecna dokola. Cize sa to zacykli. Aspon ja som to
tak videl, ked to predvadzali. Ale neviem, ci to nemali nejak upravene (ten
program). Ale podla mna to funguje tak, ze Ti to opakuje stale dokola ten
program aky zadas.
Inak tu v Bratislave je dostat stale este technic control centrum I, aj II.

Re: Jsou tu 2 lidi! (Bylo: Re: Je tu nekdo?)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 9 Jan 2000 04:06:56 GMT
Viewed:
5591 times

A ty jsi nikdy neridil ozralej? ;)  Tady to dela skoro kazdej.  Znam dokonce
cloveka kterej si musi dat alespon jedno pivo predtim nez ridi ;)  Oni totiz
cloveka nezastavej jedine kdyz udela nejaky dopravni prestupek.

Noooooo.... tak u nas to je horsie !!! U nas nesmies jazdit ked si vypijes. U
nas su policajne hliadky a tie zastavuju nahodne auta. V noci je ich jak
nasratych. A dychove skusky sa robia casto. Hlavne v noci. Takze tuto to moc
ldi neriskuje. Ked nafukas, tak Ti hned beru vodicak ! Tu je to s alkoholom
dost tvrde. A ja som este nesoferoval auto pod vplyvom alkoholu. Ani to
nepotrebujem... ked idem pit, tak idem autobusom, alebo ma veze kamos, co
nepije. Pohoda...

Basic?  Ten uz ani neexistuje.  Je fakt ze basic v 80 letech byla prima
stavebnice.  To byla vlastne moje prvni legova stavebnice kdyz mi byly 4
roky.  Ted existuje akorat ten cuvket ktery ma 1200 soucastek a par jinych ale
zadny slusny modely se z toho udelat nemuzou.

No sak to. Vtedy si si z BASICu mohol stavat celkom pekne domy, auta, lode,
lietadla... A aj sa to podobalo na to ! Mal som sety 20, 135, 145 z 70' rokov a
myslim 357, alebo 537 z 80' rokov. To boli cool BASIC sety !!! Dnes z toho fakt
nemozes nic postavit. ;(

No v posteli jsou asi nejlepsi filipinky ;)  Ty xe.s milujou.  Udelaj vsechno
co jim reknes ;)  Taky jsem jednu mel a byla vyborna.  Jedine na xe.s teda.
Jinak se stydela se mnou ukazat na verejnosti protoze jsem bilej.  :(   Tohle
vsechno je cerna stranka havaje.  Havaj ma svoje dobre a spatne stranky.

No ja som pocul ze na xes su naklepsie Thajcanky !!! ;)) To nam hovoril jeden
chlapik v pube. ;))) Ale mal skusenosti. ;) Neviem... filipincanky u nas
nenajdes vobec a Thajcanky tiez nie. ;))
JO ! Inak dal som sa zas dokopy s mojou byvalou holkou ! ;))) S tou, co sme sa
pred Vianocami rozisli... hehe... tak teraz som kazdy den u nej a domov chodim
az o 4:00 rano. ;))

Pockej...tohle je diskuzni skupina o legu ne? ;)))))))))

hehehhee.... jo, jo... ale treba prebrat aj veci zo zivota. ;))))
Snad to nebude spravcovi vadit... ;)))) Hlavne ked nam nerozumie. ;)

Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 9 Jan 2000 03:54:42 GMT
Viewed:
5071 times

Heh, kdyz jsem byl na universite tak tam taky byla jedna cikanka.  Bylo ji 65
let.  Porad se chtela se mnou bavit a chtela aby jsme nekam sli.  Ja jsem se
vzdycky nastesti vymluvil.  Byl tam taky jeden chlap z Rumunska a on s ni
nekam sel.  On byl take zenaty a bylo mu asi 30 let.  Ona pak mu psala
milostne dopisy a kdyz on odmitnul tak se mu nejak vloupala do pocitace a
smazala mu vsechny jeho programy ktery mel za domaci ukol.  On pak propadnul a
musel opakovat celej kurz znovu.  Jsem rad ze jsem to nebyl ja :-))))))

Hehe... no u nas cigane nevedia co to je pocitac, nieto este Internet ! ;))
U nas cigani ani nechodia do barov, alebo na disko, kam chodia biely. Aspon v
mestach nie. Na dedine mozno ano. Proste u nas cigan skonci zakladnu skolsku
dochadzku a konci... Viac nevedia nic.

Ty mas teraz 22 rokov ? Alebo sa mylim ?

Ano, taky 22.

No nie TAKY, ale mas 22. ;) Lebo ja mam 28... ;( Uff... som stary uz... ;(
To uz clovek nie je ani v posteli taky ako v 18... heh.

Muj kamos ze zakladni skoly taky chodi porad na stryptyzy.  Utraci vsechny
penize co ma na prostitutkach a na tanecnicich.  Utratil za ne tisice dolaru.
On je o rok mladsi nez ja, vazi 150 kilo a nikdy nemel poradnej zenskej
vztah. :)  Zensky na striptyzy stoji za hovno.  Zatimco ma clovek penize tak
ho milujou ale jakmile mu prachy dojdou tak ti reknou neco jako "co tady furt
delas?" a naznaci ti abys vypadnul.  Ten muj kamos to ale jeste neprokouknul a
porad do nich cpe prachy a doufa ze nejakou z nich dostane.

hehehe... no tak to je nejak aj u nas. Ale... tu si bezny clovek hlada skor
dievca podla povahy, podla spolocnych zaujmov a tak... Ten fyzicky vyzor nie je
asi na 1. mieste. Proste ludom tu ide skor o to, aby to bola inteligentna zena,
aby sa s nou dalo rozumne porozpravatm aby ste si rozumeli. No a to s takou
stripterkou... hehe.... no neviem. ;)))))

No to je dobry napad i kdyz bych nechtel aby to nejaka udelala mne :(
Vetsina tech holek z internetu byli osklive baby ;) a nestali za nic.

Ano. To sa stava. Ale tomu sa ja snazim vyhnut prave tak, ako som Ti pisal, ze
si tu babu najprv pozriem tajne. ;)) Heh... a ked je skareda, tak "I'm sorry".
;)) Nedavno sme s kamosom bol checknut jednu takuto babu z internetu. No
strasne nieco ! ;))) Sme skoro utiekli... ;)

Redisplay Messages:  Brief | Compact