 Local / Czechoslovakia / 6
5  |  7
Subject:
Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 02:44:37 GMT

   In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

   > No ano. V Europe je to tiez boom byt zavislakom na pocitaci a HLAVNE na
   > Internete. Lamu sa tu rozne rekordy, ako napriklad ako dlho clovek vydrzi
   > sediet v kuse za pocitacom. Tak napriklad jeden chalan (to je po slovensky
   > kluk) sedel za pocitacom v kuse 48 hodin. Inak je to maniak a jeho stranka
je
   > http://www.snao.sk To len pre zaujimavost... No a takychto maniakov co
sedia
   > pri pocitaci 3/4 dna je v Europe stale viac a viac. Neviem ci to je dobre.

   Neni to zdrave porad sedet u pocitace.  Ale 48 hodin neni tak moc.  Ja sedim
   tak prumerne 16 hodin denne u pocitace a to je kazdej den.  Vubec se mi moc
   nelibi ze nejaci lidi komunikujou jen zkrz computer misto toho aby
   komunikovali normalne.

Ceskoslovensko • -

loc.cs

   > To myslis vazne ? Mozem skusit. I ked Tvoja anglictina by bola lepsia, ale
   > mozem to skusit. ;)

   Hele tak to radsi zkus ty, ty jsi starsi a chytrejsi ;)  Ja se kdyztak
   primluvim ;)

> [...]
32x32.
   > Nie je to juniorizacia, ale nutnost. Tie sety su moc male (ci uz Shell,
alebo
   > Velux) a zmesti sa to vsetko na podlozku 16x16. (aspon myslim, ze to je
rozmer
   > 16x16)
   >
   > No to je pravda. Tie to sice dvere uz MAJU, ale... podvozok sa sklada z
jednej
   > casti, predna cast auta je jedna sikma cast (otras), predne okno je
male...
   > No neviem. Aspon ze tie dvere maju. ;) Neviem ci tam je vobec volant ! ;))

   A ty vlastnis nejaky town jr. set?  Kdyby vyrabeli jenom tyhle town jr. sety
   tak bych snad prestal sbirat lego uplne :(

   > Ano viem ktore myslis ! Inak Technic fakt straca na svojej tvari. Ked si
   > zoberies NAJNOVSIE Technic stavebnice pre rok 2000 (Star Wars droids), tak
si
   > vsimni, ze tam uz nie je prakticky ani jedna klasicka Technic suciastka.
Teda
   > myslim ktora by bola kompatibilna s LEGOm. Vies ktore myslim. Tie s
dierami na
   > boku a stuplikmi hore. Tie tam uz vobec nie su. Ale na druhej strane - tie
   > modely tych droidov sa mi pacia, lebo su dost realny podla filmu.

   Ano, prave jsem o tom dnes premyslel!  V dnesnich technickych modelech uz
neni
   moc klasickych soucastek.  Ted tady nekdo rekl ze prej je smutny ze v model
   team stavebnicich je vic technickych soucastek nez v technic.  Ale na druhe
   strane se mi to nezda moc spatne.  Napriklad porovnej ty dve superauta 8880
   8448.  8448 vypada daleko lip na pohled s tema novyma ohebnyma slahounama.
   Tyhle novy soucastky jsou proste novy trend ktery maji v sobe tu nevyhodu ze
   nejsou kompatibilni s jinym legem ale zase tu vyhodu ze technicky modely
   vypadaj vic realnejsi.  To by bylo ale na hovno kdyby treba za par let byl
   technic uplne jina stavebnice nez lego.  ze by v tom nebyla ani jedna
   soucastka kompatibilni s lego system.

   > No ved to je ten problem. Mne sa to stalo na ebay.de a tam nic take nie
je. To
   > je nahovno. Ale nahovno je aj to, ze to spravili na kreditku. Ja kreditku
• nemam
   > - nepotrebujem ju - takze som na ebay.com asi skoncil. Kamos ale ma
kreditku,
   > tak sa asi nahlasim na jeho kreditnu kartu. Nebudem si koli ebay.com
zakladat
   > novy ucet. Sice mozno by som si mohol dat spravit kreditku - neviem, •
nezistoval
   > som este.

   Kdybys prodaval na ebay.com tak by jsi asi dostal za to vic.  mohl by jsi
   napriklad koupit to technic control I v obchode a pak ho strelit na ebay a
   vydelal bys na tom :)

   > No ano, u nas tiez v obchodoch mas uz videa s LEGOm. To je uz asi vsade.
teda
   > skoro vsade.
   > Inak kamarat mi zohnal kontakt na obchodneho zastupcu firmy LEGO pre Cesku
   > Slovensku republiku !!! Vraj by mohol zohnat nejake zaujimave veci, ako
   > vystavne kusy (tie velke figurky z LEGA co su ako reklama v obchodoch!!) a
• tiez
   > tie dioramy (taka vytrinka kde je niekolko LEGO setov a krajinka). je to
za
   > sklom. Urcite to poznas. Tak vraj taketo by mohol zohnat ! A mozno aj
nejake
   > starsie sety ! Mam na neho vizitku. Clovece - obchodny zastupca firmy •
LEGO ! ;)
   > Nie je zle... ;) No a este mi kamos povedal, zeby vedel zohnat pristup do
   > velkoskladu s LEGOM, kde by sme mohli kupovat nove LEGO za velkoobchodne
ceny,
   > co je podstatne menej ako v obchodoch ! Dokonca mozno by mali aj nieco
starsie
   > ! Mno... uvidime co z toho vsetkeho nakoniec bude, ale kamarat sa zacal o
LEGO
   > dost zaujimat. ;) 26 rocny. ;)

   No to je kamarad za vsechny prachy :)  Toho si drz :)  Doufam ze ti to
vyjde.
   A on je taky slovak nebo american?  Videl jsem taky pobocku lega v praze a
je
   v nejaky neznamy ulici v druhem poschodi.  Asi jenom nejaka dost mala
pobocka.

   > No... to mas tak. Videl si film Star Wars - Episode 1 ? Ja som to videl. A
   > podla mna ten Pod Racer je spraveny dost podobne tomu z toho filmu. On bol
aj • v
   > tom filme taky skaredy. Len ked som videl tie modely Star Wars pre rok
2000,
   > tak som bol trochu sklamany. Napriklad ten velky transporter (myslim ze
MTT)
   > spravili UPLNE nahovno !!! On bol vo filme skoro cely cerveny a tu ma sive
   > diely... FUJ !

   A videl jsi taky ten model team MTT?  Ten byl v jednom casopise spolecne s
   tema dvouma model team star wars stavebnicema ktery vyjdou tento rok.  Ten
MTT
   je obrovskej, vetsi nez ten TIE fighter.  Nevim jestli to byl prototyp ale
ani
   se mi nezda.  Myslim ze ho budou prodavat pristi rok.