 Local / Czechoslovakia / 12
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 04:35:11 GMT

Neni to zdrave porad sedet u pocitace.  Ale 48 hodin neni tak moc.  Ja sedim
tak prumerne 16 hodin denne u pocitace a to je kazdej den.  Vubec se mi moc
nelibi ze nejaci lidi komunikujou jen zkrz computer misto toho aby
komunikovali normalne.

No to ano. U nas su moderne rozne "talkre", "chaty", kde sa ludia rozpravaju.
Sam som jednym zo spravcov najvacsieho slovenskeho talkra. Viem co to je pre
tych ludi. Sedia tam v lete... ked sa da ist k vode. Proste stale. V noci. Hmmm
Ja som asi podobny. ;((( Ale zas chodim rad von... ak mam s kym. Proste rad
chodim von s kamosmi, s kamoskami, s mojou partnerkou... Ale coraz viac ludi
uprednostnuje Internet.

A ty vlastnis nejaky town jr. set?  Kdyby vyrabeli jenom tyhle town jr. sety
tak bych snad prestal sbirat lego uplne :(

Ja nemam ziadny Jr. set. Este to tak ! ;))) Ked neratam tie Shell akcie, ktore
niekto moze povazovat za Jr. set. V tom pripade mam nejake. ;)

Ano, prave jsem o tom dnes premyslel!  V dnesnich technickych modelech uz neni
moc klasickych soucastek.  Ted tady nekdo rekl ze prej je smutny ze v model
team stavebnicich je vic technickych soucastek nez v technic.  Ale na druhe
strane se mi to nezda moc spatne.  Napriklad porovnej ty dve superauta 8880 a
8448.  8448 vypada daleko lip na pohled s tema novyma ohebnyma slahounama.
Tyhle novy soucastky jsou proste novy trend ktery maji v sobe tu nevyhodu ze
nejsou kompatibilni s jinym legem ale zase tu vyhodu ze technicky modely
vypadaj vic realnejsi.  To by bylo ale na hovno kdyby treba za par let byl
technic uplne jina stavebnice nez lego.  ze by v tom nebyla ani jedna
soucastka kompatibilni s lego system.

Ale podla mna za par rokov Technic BUDE nekompatibilny s LEGOm ! Podla mna to
tam smeruje. Staci si pozriet 8448, 8001, 8002, 8003... Tam vidis akym smerom
sa ubera Technic. Neviem ci to je dobre.

Kdybys prodaval na ebay.com tak by jsi asi dostal za to vic.  mohl by jsi
napriklad koupit to technic control I v obchode a pak ho strelit na ebay a
vydelal bys na tom :)

No ved to som robil ! Presne s TC I a TC II ! ;))) U nas ich este maju v
obchodoch... ;)

Inak kamarat mi zohnal kontakt na obchodneho zastupcu firmy LEGO pre • Cesku
Slovensku republiku !!! Vraj by mohol zohnat nejake zaujimave veci, ako
vystavne kusy (tie velke figurky z LEGA co su ako reklama v obchodoch!!) • a
• tiez
tie dioramy (taka vytrinka kde je niekolko LEGO setov a krajinka). je to • za
sklom. Urcite to poznas. Tak vraj taketo by mohol zohnat ! A mozno aj • nejake
starsie sety ! Mam na neho vizitku. Clovece - obchodny zastupca firmy • • LEGO ! ;)
Nie je zle... ;) No a este mi kamos povedal, zeby vedel zohnat pristup do
velkoskladu s LEGOM, kde by sme mohli kupovat nove LEGO za velkoobchodne • ceny,
co je podstatne menej ako v obchodoch ! Dokonca mozno by mali aj nieco • starsie
! Mno... uvidime co z toho vsetkeho nakoniec bude, ale kamarat sa zacal o • LEGO
dost zaujimat. ;) 26 rocny. ;)

  No to je kamarad za vsechny prachy :)  Toho si drz :)  Doufam ze ti to
vyjde.
  A on je taky slovak nebo american?  Videl jsem taky pobocku lega v praze a
je
  v nejaky neznamy ulici v druhem poschodi.  Asi jenom nejaka dost mala
pobocka.

:)))))) kamarata si budem drzat... neboj. Dokonca ma napadlo, ze by som mohol
skusit sa u toho chlapika zamestnat. To by bolo cool. Len neverim moc tomu, ze
ma vezme... No uvidime. 14.1. s nim bude ten kamos telefonovat.

A videl jsi taky ten model team MTT?  Ten byl v jednom casopise spolecne s
tema dvouma model team star wars stavebnicema ktery vyjdou tento rok.Ten MTT
je obrovskej, vetsi nez ten TIE fighter.  Nevim jestli to byl prototyp ale ani
se mi nezda.  Myslim ze ho budou prodavat pristi rok.

KDE JE OBRAZOK ????