 Local / Czechoslovakia / 58
  Jak se vede?

Nejak to tady zhaslo nebo ztichlo. ;( Jak se vede? Doufam ze nezanedbavas Lego! ;) Ja jsem to trochu zanedbaval ale ted jsem koupil 80 krabicek Star Wars stavebnic ktery byly ve sleve a prodavam z toho soucastky ktery nepotrebuju. Je kolem toho dost (...) (25 years ago, 6-Mar-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: Jak se vede?

In lugnet.loc.cs, Dan Jezek writes: Zdravim !! :)) (...) Noooo ! Uz som si hovoril, ze ak tento tyzden tu nic nepribudne, tak ze sem napisem. ;)))) Ja som cakal, ze budes reagovat na tie predosle prispevky co su nizsie, ale myslel som si, ze si siel (...) (25 years ago, 7-Mar-00, to lugnet.loc.cs)