 Local / Czechoslovakia / 59
Re: Jak se vede?
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Tue, 7 Mar 2000 01:32:18 GMT

In lugnet.loc.cs, Dan Jezek writes:
Zdravim !! :))

Nejak to tady zhaslo nebo ztichlo. ;(  Jak se vede?  Doufam ze nezanedbavas

Noooo ! Uz som si hovoril, ze ak tento tyzden tu nic nepribudne, tak ze sem
napisem. ;)))) Ja som cakal, ze budes reagovat na tie predosle prispevky co su
nizsie, ale myslel som si, ze si siel niekde na dovolenku, alebo ze si chory,
alebo dokonca ze si zomrel. ;)))))))))) No nechapal som a uz mi to zacinalo byt
divne ;)))))

Lego! ;)  Ja jsem to trochu zanedbaval ale ted jsem koupil 80 krabicek Star
Wars stavebnic ktery byly ve sleve a prodavam z toho soucastky ktery
nepotrebuju.  Je kolem toho dost prace ale dava to zpatky skoro tolik co jsem
do toho dal a navic mi zbylo nekolik tisic soucastek vcetne 80 battle droidu a
40 scout trooperu.  Dobry ne? ;)

80 krabic ???? Tak to je dost... 80 battle droidov ? :))) tak to je tiez pekne
:))
Ja som kupil na aukcii dalsi promo set 1554 - Silja line ferry. je v celkom
dobrom stave aj ked uz nebola nova. Ale je OK. A predal som zas par veci. Teraz
predavam vsetky Star Warsy co mam a k tomu davam jeden UNOPENED Wild West
zadarmo. Mam to na ebay. Len cena je asi vysoka. ;(( Som si toho vedomy, ale
asi neznizim zatial.
Mno.... inak mam NEW girlfriend ! :))) Total NEW ! :)) Podla mna celkom peknu,
a dobru. Kazdy den sme teraz spolu. :)