 Local / Czechoslovakia / 39
  USS Constellation !!!

(URL) (24 years ago, 29-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: USS Constellation !!!

(...) jsem to prodat jednou za vic nez 1,000 USD. To bylo pred nekolika lety. Tenhle model je strasne starej a nevypada ze by mel moc specializovanych soucastek. To je dobre. Ale za tu cenu bych mohl mit celou model team series coz by bylo very cool (...) (24 years ago, 29-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: USS Constellation & Model Team

(...) Ano. Pisal som tam aj ja jeden prispevok a tiez som navrhol niekolko moznosti, co by sa dalo vyrobit ako Model Team. Definitivne si myslim, ze Model Team je najlepsia seria od LEGA. Su to najkrajsie modely, maju najviac suciastok a su aj (...) (24 years ago, 30-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: USS Constellation & Model Team

(...) series (...) cela (...) su (...) Taky by mohli vyrabet modely jinych veci nez jenom nakladaky a ruzne automobily. Ty nakladaky jsou moc hezky ale trochu variety nikdy neuskodi ;) Chtel bych alespon letadlo, lokomotivu a nejakou motorku kdyz uz (...) (24 years ago, 30-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: USS Constellation & Model Team

(...) No ved som pisal na skupine "Modelteam", ze co by mohli robit. Lietadla (Boeing 747), lode (Titanic, Constellation, alebo aj nejaku lietadlovu lod!!!), london doubledecker, alebo Space shutle... alebo napriklad tu ciernu lokomotivu ! Motorky (...) (24 years ago, 6-Feb-00, to lugnet.loc.cs)