 Local / België/Belgique / 157
    Wie wil mee naar nederlandse clubdag ? —Peter Seynhaeve
   Hallo, op zaterdag 29 november grijpt de volgende nederlandse clubdag plaats in Gilze-Rijen. Dit ligt slechts op 50 km van Antwerpen. Ik ga er zeker naar toe en vroeg mij af of er nog mensen zijn die zouden willen meegaan, speciaal onze nieuwe BeLUG (...) (21 years ago, 13-Nov-03, to lugnet.loc.be)