 Local / België/Belgique / 157
156  |  158
Subject:
Wie wil mee naar nederlandse clubdag ?
Newsgroups:
lugnet.loc.be
Date:
Thu, 13 Nov 2003 21:44:35 GMT

Hallo,

op zaterdag 29 november grijpt de volgende nederlandse clubdag plaats in
Gilze-Rijen. Dit ligt slechts op 50 km van Antwerpen.

Ik ga er zeker naar toe en vroeg mij af of er nog mensen zijn die zouden willen
meegaan, speciaal onze nieuwe BeLUG leden en/of leden die niet de kans hadden om
mee te gaan naar LW2003 in Zwolle of LF2003 in Brussel.

We zouden verzamelen om 10u00 aan de afrit Turnhout-West op de E34
Antwerpen-Eindhoven en vandaar gezamelijk naar de clubdag rijden.
Indien geïnteresseerd, stuur dan een mailtje naar peterseynhaeve@yahoo.com.

OPMERKING : dit is geen officiële BeLUG activiteit en iedereen neemt op eigen
risico deel.