Re: Titanic sjunker!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 Feb 2001 17:28:51 GMT

Den va snygg.

Hur går det med Space Shuttlen då??
Fått nån tid över ännu till att sätta ihop mästerverket?

/Martin

"Anders Isaksson" <isaksson.etuna@REMOVEebox.tninet.se> wrote in message
Jag har just laddat upp min senaste rendering av ett sjunkande skepp till
BrickShelf.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=3296

Modellen är byggd av Dirk Buytaert med BlockCAD, sedan har jag gjort • bilden
med POVRay.
(Gamla Regina Maersk ligger också med i mappen)

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm