Subject:
Titanic sjunker!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 Feb 2001 10:22:48 GMT

Jag har just laddat upp min senaste rendering av ett sjunkande skepp till
BrickShelf.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=3296

Modellen är byggd av Dirk Buytaert med BlockCAD, sedan har jag gjort bilden
med POVRay.
(Gamla Regina Maersk ligger också med i mappen)

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm