Subject:
'Get Together' i full gång!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 13 Jan 2001 17:32:57 GMT

Ja, nu har vi samlats här i E-tuna, alla tre (!), Erik, Tommy, Anders (+
barn). Det blev ju lite glest vid långbordet, men vi roar oss bäst vi kan
ändå.

Först ett rundvarv över Lego-affärer - inga fynd, men mycket Legoaskar att
titta på.

Väl hemma igen packar Erik upp en massa oöppnade askar ur bagageluckan på
bilen, och ett hämningslöst byggande utbryter...

Så här framåt kvällningen har en viss Lego-mättnad infunnit sig, och STCC 2000
på Eriks bärbara drar faktiskt den största publiken. Snart dags för kvällsmat,
och sedan skall vi försöka göra någon sorts tävling/sällskapsspel (om vi
kommer på nåt).

Hälsningar,
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm