Re: Nya modeller i BlockCAD-galleriet!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 24 Oct 1999 20:42:12 GMT

Tobias Möller skrev i meddelandet ...
Ja, skeppen ör verkligen imponerande. "Three models" -är det någon sorts
skidort? Det ser ut som en liten snöskoter. Jag har en fråga:
Man ska skicka en legobit om man använder programmet, va? Hur många bitar
har du fått? Skulle de räcka till en modell? Har du fått någon legogubbe?

Ny är du allt nyfiken va?  :-)

Rättelse: Man *får gärna* skicka en legobit om man är *nöjd* med programmet.
Jag har ju inte lagt ut det i vinstsyfte - och någon större vinst har det inte
heller blivit (än).

Jag har fått 10 ggr. så många email som säger 'biten kommer med posten', än
jag har fått bitar! Skörden är (just nu) totalt 20 stycken postförsändelser,
och sidan är besökt ca: 40000 gånger sedan jag började räkna (för närvarande
150-250 (unika) träffar per dygn).

Totalt har jag väl fått en 30-40 bitar (men inte många från Sverige).

Det roligaste brevet kom från Japan, det innehöll en hel liten modell (En
samuraj med svärdvagn) som följde med något japansk godis. Jag fick kartongen
också, men godiset var uppätet :-(

Den största vinsten har hittills kommit från en Tysk-Österrikisk CD-tidning
som envisades med att *betala* för att ta med BlockCAD på CD:n. Tyvärr tog
banken 100:- för att växla in en utländsk check, så det blev inte så mycket
kvar.

Svenska PC Hemma bjöd bara på ett exemplar av tidningen, och några amerikanska
CD-utgivare tyckte att jag skulle betala om jag ville ha deras tidning!!

Tittar man geografiskt på träffarna (den lilla fyrkanten längst ned på
BC-sidan ger utförlig statistik), så ser man att Japan, Tyskland och Ryssland
är flitigast med besöken, men man får väl räkna med att de flesta 'unknown'
kommer från Amerika, förstås.

Bygg väl,
--
Anders Isaksson, Sweden