Re: 'Get Together' i Eskilstuna - Formell inbjudan
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 18 Dec 2000 11:32:36 GMT

Internationella transaktioner är ju som tidigare sagts ofta mycket • kostsamma, så om vi går samman, kan vi dela på
avgiften. Kanske har något ett internationellt gångbart kreditkort och en
lämplig betalningsmottagare...?

Var det inte någon som hade skaffat PayPal?

Jodå, undertecknad har skaffat PayPal och vet att det fungerar för att jag
är
redan medlem i LUGNET. Om ni vill så kan jag förmedla ~en hundring till
Todd,
jag vill inte ha något för besväret, bara tillbaka pengarna i gällande
växelkurs.
(PayPal tar 1.25% eller liknande för besväret) Maila mig så ska jag samla
ihop
och förmedla kosingen å Toddvart.

När jag ändå är inne på den här tråden vill jag meddela att jag planerar*
att
närvara i E-tuna då det tilldrager sig. Jag tar med lite julgranspynt som vi
kan dansa ut. Jag kommer att ta bilen från Linköping, så de som vill åka med
hela eller delar av vägen får se till att boka plats, de som ska åka längst
har förtur.

Ha en glad jul och ett gott nytt millennium**!!!
(nummer 3***, inte 2 som Mark-o-koolio sjunger)

// Eric
++
Eric Hampusgård
Linköping, Sweden

* Om inget oförutsett inträffar
** Även om ni inte får vara med om hela...
*** Läs på om ordningstal om ni inte fattar