Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 23 Oct 1999 07:29:00 GMT

Så många? Jag känner bara till 4-5 stycken, dvs. vi som skriver här...

Jag ska räkna upp dem: Jag, du, Hampus, Tore Eriksson, Elin Övernäs,
"Rodden", (minns inte namnet), Lars på Xnet.se och en kille på någon
högskola. Det var 9 stycken. Rodden och hans namnlöse kpmpis har en lego
raytracing-sida och Lars är med och driver Xnet.se. Det var han som gav mig
ett Xtralife för min legosida. Elin´s sida finns på CLSoTW, och Tore brukade
hålla till i cad-grupperna, jag är lite osäker på var han är nu.