MWT: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 14 Oct 1999 18:08:10 GMT

Tjohej!

De två internationellt kända minifig-äventyrarna, Colin och Wanda från Canada,
är just nu på besök i Sverige, efter en tids vistelse i Australien. Kameran
går, och snart är det dags för dom att packa sitt bagage och fortsätta resan
mot Skottland.

När dom har åkt hoppas jag att jag ska få lite tid och göra ett reportage över
deras vistelse här (bilderna måste bli klara först).

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm