Subject:
Hejsan alla glada LEGO-vänner - svenskt forum finns på www.swebrick.se
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 10 Nov 2009 15:29:33 GMT

Det verkar som om loc/se har dött sotdöden - inte en post på många månader,
och inte har han Arnesson lämnat över sidebar-ansvaret till någon annan
(eller ingen annan har ställt upp).

Har alla gått över till www.swebrick.se? Nej inte än, det är många gamla
kända namn som inte har visat upp sig där (än)- och inte här heller för den
delen. Har Dark Ages slagit till igen?

Men ta gärna en titt på www.swebrick.se, forumet växer, många var på
LEGO-träff i Fagersta sistlidna helg, vi kanske t.o.m. lyckades att bilda
föreningen SWEBrick - vi får väl se.

Ursäkta om det här låter som en drive för SWEBrick - på sätt och vis är det
ju det - men jag behöver min dagliga LEGO-fix, och ju fler vi är på ett och
samma forum desto roligare blir det. Och här är det ju inte så roligt
längre...

--
Anders Isaksson