  Re: SWELug8

(...) Jag är med! Micro-Castle låter kul. En tävling jag gärna gör om är blindbygget, jag var såå nära att vinna den! :-) Olof Dahlberg PS Jag (jag skrev på LEGOFan att jag var från Sverige) har förresten fått ett mail från BrickJournals redaktör, (...) (19 years ago, 2-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELug8

Lokalen vart bokad till den 29-30 Okt (SÅLÄNGE)och det var tomt båda helgerna innan än så länge. Det var det om lokalen Tack Tobbe för att jag fick koma med i listan. Idag fick jag 5 mail från Lugnet att jag var godkänd för att lägga in news.Så (...) (19 years ago, 3-Aug-05, to lugnet.loc.se)