    En ny AFOL i vardande? —Anders Isaksson
   Efter 112 år utan eget Lego har Pernilla nu satt ihop en *egen* byggsats! Genom att vinna ULV-tävlingen på SweLUG #5 i Ludvika kunde hon inte längre undvika direktkontakt med egenägt Lego. Hon har kämpat länge och väl med att inte bygga tillsammans (...) (21 years ago, 26-Oct-03, to lugnet.loc.se)

        Re: En ny AFOL i vardande? —Tobbe Arnesson
     (...) Hälsa att hon bär åren väl! :) (...) dem och sedan skriva kommentarerna. Under tiden får ni "stå ut" med de oediterade bilderna här (förvisso krympta till 1024): (URL) (21 years ago, 27-Oct-03, to lugnet.loc.se)

        Re: En ny AFOL i vardande? —Tobbe Arnesson
   (...) Förresten var det någon som grävt i mina osorterade lådor medan jag var på jobbet igår. Vad som byggs är en hemlighet men jag väntar med spänning på resultatet. Kanske inte ska sortera? Hälsar, /Tobbe (21 years ago, 28-Oct-03, to lugnet.loc.se)