Subject:
En ny AFOL i vardande?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 26 Oct 2003 10:43:15 GMT

Efter 112 år utan eget Lego har Pernilla nu satt ihop en *egen* byggsats!

Genom att vinna ULV-tävlingen på SweLUG #5 i Ludvika kunde hon inte längre
undvika direktkontakt med egenägt Lego. Hon har kämpat länge och väl med att
inte bygga tillsammans med mig och barnen, men nu kanske det blir en ändring
:-)

Dokumenterat på

http://user.tninet.se/~hbh828t/pernjenny.htm#pernilla_lego

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm