Subject:
Milstolpar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 10 Oct 2003 16:21:03 GMT

Hej!

Har börjat samla ihop lite milstolpar över loc.se:s historia. Hinner inte längre
just nu för jag har lovat att laga mat :) Jag har nått meddelande #800 men
missade första diskussionen om NORDLUG, ska inkluderas.

Mer kommer!

http://news.lugnet.com/loc/se/milstolpar

Säg till om ni vet med er fler missar innan #800!