  Om 6929 var född 5 år tidigare

Nu har min andra serie lagts upp på brickshelf. Det enda jag gjort egentligen är att byta färgschema, men det räckte. 6929 Starfleet Voyager blev mycket snyggare! (URL) överväger jag att börja på den mini-galleria min lilla stad så väl behöver! (...) (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om 6929 var född 5 år tidigare

(...) När får vi se '03:an? :) /Tobbe (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)