Subject:
Om 6929 var född 5 år tidigare
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 7 Oct 2003 08:23:05 GMT

Nu har min andra serie lagts upp på brickshelf. Det enda jag gjort
egentligen är att byta färgschema, men det räckte. 6929 Starfleet Voyager
blev mycket snyggare!

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=58972

Nu överväger jag att börja på den mini-galleria min lilla stad så väl
behöver!

/Ralf

Ralf Jonasson
raffej@telia.com