Subject:
Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 17 Sep 2003 14:12:07 GMT

Hej alla glada!

Så var det äntligen dags för SweLUG #5!

Inbjudan: http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031031_inbjudan

Det är med 90% säkerhet klart att vi får låna biosalongen gratis[1] under
allahelgonahelgen. Viss reservation för att lokalen ska få hyresgäster. Skulle
så ske får vi låna en mindre butikslokal i samma hus istället.

Biosalongen är så funtad att man kan gå mellan den och min lägenhet utan att
behöva sätta en fot utomhus. Största nackdelen med lokalen är att golvet är
sluttande/i form av en väldigt utdragen trappa. Men det ska nog funka ändå, för
exempelvis ULV är det en fördel.

Svara på denna tråd om du har frågor om träffen men även om du vill komma eller
vet redan nu att du kommer!

/Tobbe

1. Jag får betala för el och om vi vill ha lokalen uppvärmd under helgen, till
självkostnadspris alltså.