 Local / Sverige / 1191
1190  |  1192
Re: Inbjudan till LEGO-fest 13:e december!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Nov 2002 12:11:20 GMT
Viewed:
853 times

Hej igen (idag är jag på gång)!

Jag har fått ett ja från Röde som jobbar på Framtidsmuseet och han erbjuder sig
att ta med ett gäng Robolablådor om det finns ett Mindstormsintresse!

Röde i bakgrunden på denna bild:
http://www.framtidsmuseet.se/bilder/it_verkstan.jpg

Framtidsmuseet's IT-Verkstad:
http://www.framtidsmuseet.se/it_verkstan.html