 Help on Searching

 Local / Polska / 112
  Ranking polskich sklepów internetowych

Witam, Mamy w kraju kilkana¶cie sklepów internetowych handluj±cych naszym stuffem. Jakie s±, Waszym zdaniem s³abe i moce strony ka¿dego z nich ? Na pocz±tek przedstawie swoje uwagi co do kilku sklepów, z którymi mia³em kontakt. lego.persoft.pl + (...) (20 years ago, 16-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Ranking polskich sklepów internetowych

(...) Dodam jeszcze, ze jest to pierwszy polski sklep internetowy (i w ogole pierwszy polski dystrybutor), ktory wprowadzil do oferty zestawy autorskie (mojego autorstwa ;). (...) Tego nie wiedzialem. (...) Sklep ten ma jednak jedna przewage nad (...) (20 years ago, 18-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Ranking polskich sklepów internetowych

(...) W³a¶nie zbudowa³em chatkê Twojego projektu na podstawie instrukcji z Brickshelf-u. Muszê przyznaæ, ¿e w realu wygl±da ca³kiem sympatycznie. Mam ca³kiem sporo klocków ale na dach nie starczy³o - musia³em daæ niebieski. Jak zamierzasz zaopatrzyæ (...) (20 years ago, 20-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Ranking polskich sklepów internetowych

(...) Przepraszam, dopiero teraz zauwazylem Twoj post - nie dostalem powiadomienia o nim na maila. Ciesze sie, ze Ci sie podoba moja chatka :) Moze przeslalbys mi zdjecie swojej wersji z niebieskim dachem? Klocki najprawdopodobniej zostana zamowione (...) (20 years ago, 24-Jul-04, to lugnet.loc.pl, FTX)