 Help on Searching

 Local / Polska / 112
111  |  113
Subject:
Ranking polskich sklepów internetowych
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Fri, 16 Jul 2004 08:53:06 GMT
Viewed:
3317 times

Witam,

Mamy w kraju kilkana¶cie sklepów internetowych handluj±cych naszym
stuffem. Jakie s±, Waszym zdaniem s³abe i moce strony ka¿dego z nich ?
Na pocz±tek przedstawie swoje uwagi co do kilku sklepów, z którymi
mia³em kontakt.

lego.persoft.pl
+ bardzo operatywny i uprzejmy w³a¶ciciel
+ zwykle dobre ceny
+ mo¿na negocjowaæ ceny
+ szybko wprowdza nowo¶ci
- czasami sprowadzenie towaru trochê trwa

www.klockilego.com
+ w³ascicielem jest AFOL
+ mo¿na negocjowaæ ceny
- nie najlepsze ceny (ale patrz wy¿ej)
- bardzo wolno wprowadzaj± nowo¶ci
- archaicznie wygl±daj±ca strona

www.poltop.pl
+ najlepsze promocje
+ szybko dostêpne nowo¶ci
- ceny wy¿sze ni¿ przeciêtne
- nie mo¿na negocjowaæ cen (a chcia³em kupiæ 8x 10039 !!!)

www.fajnezabawki.pl
+ zwykle najtañsi
+ wydaje siê, ¿e najszybciej wprowadzaj± nowo¶ci
- nigdy nie uda³o siê mi nic u nich kupiæ, gdy¿ akurat towar
   przedstawiony w ofercie/promocji nie by³ ju¿ dostêpny

Pozdrawiam,

--mk