 Local / Norge / Oslo / Oslo / 7
Re: Oslo
Newsgroups:
lugnet.loc.no.os.osl
Date:
Wed, 30 Sep 1998 12:42:15 GMT

Fredrik Glöckner (fredrik.glockner@bio.uio.no) wrote:

| Har forresten 8482 CyberMaster kommet til København?

Jeg har ikke set den endnu, men det er også adskillige dage siden sidst
jeg var på LEGO-jagt.

| Jeg venter at det kommer til butikkene i løpet av neste uke her i
| Oslo.  Jeg er spent på hvor mye det koster, men tipper rundt NOK 2000.

Det lyder realistisk, men jeg håber på at det er lidt tættere på 1500 DKK.

Leg godt,

Jacob

           --  E-mail: Jacob.Sparre.Andersen@risoe.dk  --
           --  Web...: <URL:http://hugin.risoe.dk/>    --

LEGO: MOC+++c TO+++(6543) TC+++(8880) AQ+++ BV-- #++ S LS++ A-/+ YB72m