 Local / Czechoslovakia / 65
64  |  66
Subject:
SLOVENSKO zdravi HAWAII !!! ;)
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Fri, 27 Oct 2000 01:56:32 GMT

         Heya Dan !

Dufam, ze si este tu a ze si toto citas. ;) No... teraz som sa prezmenu
neozval dlhsie ja. Ale chcel by som to napravit a znova obnovit tuto skupinu
loc.cs ! ;) No... co mam nove ? Huh... ;) Mam za sebou dost pekne leto -
presiel som 10 statov Europy ! ;) No bolo super. Okrem toho som bol este aj
na tyzden s mojou priatelkou na horach na Slovensku. SUPER ! ;) V septembri
sme boli na dovolenke autom po zapadnej Europe trocha. No... zazitkov bolo
strasne vela, ale najkrajsie bolo v Parizi. Boli sme aj uplne hore na
Eifelovke. ;) No bolo super.
No a co sa LEGO tyka... v Holandsku som si kupil jedno promo Shell LEGO -
taka zlta cisterna Shell - cislo teraz neviem naspamat, ale asi vies o co
ide. Zhanal som aj ten set kde je to sportove Ferrari a pumpa Shell, ale
nevedel som ho na ziadnej pumpe Shell v Holandsku najst. ;(( A to sme
zastavovali pri kazdej Shellke v Holandsku, az to liezlo kamosovi uz na
nervy. ;) Cestou domov som si este v Nemecku kupil 3 male LEGO sety s
Mikulasom (St. Claus). ;)) Cisla tu teraz tiez nemam po ruke. Ale nevyslo mi
to hlavne - planoval som totiz v Nemecku kupit tie 4 "German Telecom" sety,
ale... No nerad na to spominam, lebo mal som smolu jak svina !! ;( PRED
NOSOM MI ZAVRELI OBCHOD KDE ICH MALI !! ;((((( Som nadaval este 24 hodin. To
by si nechcel pocut. ;) No a teraz mi ich slubila jedna holka z Nemecka ze
mi ich kupi a posle. No uvidime. Co mam este nove... Mam uz 3 kusy trajektov
(ferry), ale neviem ci som Ti to uz nepisal. Prave pred 2 dnami som tu
zohnal este Wild west 6761 a este jeden maly (taky voz s plachtou) a idem si
asi kupit este aj 6748 - indianska osada. Mam silne pocit, ze tento set sa
vyrabal iba jeden rok - 1997 a potom uz nie. Mozes to overit ? Tiez som tu u
nas zohnal tie promo Chrome Castle sety 4819 a 4818. este zhanam 4816 a
4817. Nie je to take lahke, ale som prekvapeny, ze vobec tieto som nasiel. A
neboli ani drahe - cca $4. No a skoro som zabudol - hehe... kupil som si tu
u nas uplne novy Technic 8880 ! ;))) Mam doma teraz dokonca 2 kusy, ale
jeden chcem predat. A uz zhanam po celom Slovensku dalsie, ci nemaju niekde,
ale asi nie. Ja som kupil JEDINE DVA KUSY v Bratislave !!!! ;))) Dobre, nie
? A zatial som nikde mimo BA nenasiel. ;) Ale zhanam... Lebo zaujem vo svete
je. Ale z tychto dvoch co mam teraz doma si jeden urcite necham ! ;)
No... a ake mam plany ? Huh... Rozhodne by som chcel este tento rok UCS
modely kupit. Oba. Uvidime, ale asi to vyjde. Silne rozmyslam aj o Falcone
7150. Co na to hovoris ? Mohol byt aj lepsie spraveny, ze ? Tiez si chcem
kupit oba Mindstorms Developer Kity - R2D2 a AT-AT. Ale to sa u nas
nepredava, tak asi v Rakusku. Inak na rok 2001 je to velmi slabe... Co na to
hovoris ? Ved tam nie su ziadne MODEL TEAMy a Technic velke auta a UCS nove
!!!! Myslis, ze to co je na Internete je uz oficialny a kompletny katalog na
rok 2001 ??? To by bolo dost slabe... Spielberg studios... Action team (A
Team???)... Bionicle... FUJ !
Je to hnusne... ;((( Nic velke pekne tam nie je... Je to mozne ???
Ale vies co je teraz mojim najvacsim snom (okrem USS Constellation ;))) ?
Statue of Liberty !!! ;)))) Dan... vies mi povedat ako to je s tym setom ?
Kde sa predava, pripadne kde sa BUDE predavat ??? Bude mozne toto LEGO nejak
dostat ? Velmi by som to LEGO chcel !!!
OK... budem zatial koncit Dan a ozvi sa cim skor !!! ;)

Bye.

Rene