 Local / Czechoslovakia / 5
Subject:
Hmyz
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 02:41:47 GMT

   In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

> [...]
UFO. • Ale

   > No pozrel som to. ;) Podla mna to aj ma byt stonozka. Ved insectoids je
hmyz.
   > ;) A stonozka hmyz je. No ale ako vlak je to otras.

   To protoze je tam mnoho casti juniorizovanejch.  Napriklad ty nohy ktery
tvori
   vetsinu ty stonozky...nevim k jakymu jinymu ucelu by se daly pouzit nez nohy
   od nejakeho hmyzu.  je to jedna z mnoha novych soucastek ktery se daj pouzit
   jenom k jednomu ucelu a k zadnymu jinymu.  Jeden z takovyhle soucastek jsou
   taky hulls od piratskych lodi.  Nedaj se pouzit nikde jinde a neda se z nich
   vystavet ani vetsi lod.

   > Vyzera to ako nejaka detska hracka, ale nie ako LEGO.

   No a lego neni detska hracka? ;)  Ale je fakt ze delaji cim dal tim vic
tehle
   specializoanych soucastek ze za par let to uz vubec jako lego vypadat
nebude.
   Napriklad uz skoro nevidis 2x4 kostku ktera byla jako hlavni znak lega.

   > No ale na druhej strane - fantazii sa medze nekladu,
   > a tak sa na ten vlak musime pozerat ako na vyplod niekoho fantazie. ;)
Dost sa
   > to podoba na vlak z Time Cruisers... hehe. Do Datsville by som to rozhodne
   > neodporucal posielat. ;)))
   > btw. Pozrel si si uz moje modely v Datsville ? :))

   Chtel jsem se na ne kouknout ale nevim jak se k nim dostat.  Kdyz kliknu na
   obrazek na ty mape tak se mi neobjevi obrazek toho modelu ale misto toho ten
   ldraw kod.

Re: Hmyz
[...]

Hulls - su tie predne, stredne a zadne casti lode ? Tie hnede ? No pouzili ich
aj v Time Cruisers... ;))) Tam je to nejaka lietajuca lod a tie casti su sede.
A v jednom piratskom boli dokonca biele. Nejaka imperialna lod to bola. Ak teda
myslim pod tym "hulls" to co myslim. ;)

[...]

LEGO je detska hracka, ale mal som na mysli nejaku inu hracku. Ale to je jedno.
Presne toho sa bojim aj ja... ze nebude uz 2x4 kocka. My s bratom zme mali vzdy
vo zvyku ked sme rozbalili nove LEGO pozret sa kolko 2x4 skladaciek v nom je.
Volali sme ich "zakladny kamen". Pretoze to je v podstate taky ZAKLADNY KAMEN
LEGA. A vzdy sme boli radi, ked sme nasli aspon jednu 2x4 kocku. ;) No ale
postupne ich bolo stale menej... Dnes uz je ich dost malo. Naposledy som nasiel
2x4 zakladny kamen v Star Wars Gungan Sub.

[...]

Nieco je aj na http://web.pncl.co.uk/~huw/lego
Tam niekde som videl obrazky vsetkych Datsville stavieb.

Re: Hmyz
[...]

Ano, ty piratsky "hulls" ;)  Nevim k cemu jinymu by se dali pouzit.  I kdyz
jsem jendou chtel postavit takovou malou stroskotanou kabinu kde by ta koncova
hull sedela vertikalne a ve predu by byli dvere a bydlel by v ni nejakej
starej hluchej dedek.  Tomu by jsi rozumel kdyz jsi nekdy hral hru "kings
quest 5".

[...]

Kocka? :)))))  To me dost rozesmalo.  Cesky kocka znamena po slovensky
macka :)))  Tedy kocka = brick? :)))
Alespon se ty kocky ;) daji jeste sehnat v tech 1200 piece bucket cislo 3033.
Tenhle bucket tedy uz taky discontinujou ale jeste jsem je videl v obchodech.
Nejakej silenec koupil jeden z tehle na ebay za 50 dolaru.  V obchodech se to
jeste prodava za 20.  Nejaky lidi jsou divny.  Ani se nejdou kouknout do
obchodu jestli tam najdou tu stavebnici kterou chtej ale radsi to koupej na
ebay za 2 a pul krat tolik.  Volove!!!

[...]

Opravdu?  Tam jsem to nevidel. :(

Re: Hmyz
[...]

No ano, ale macka je koc~ka. S hackem na c. ;)) A brick je kocka. Bez hacku. ;)
Po cesky je kocka, kostka.

[...]

Ano, ja sa pamatam, ze som tiez chcel kupit raz Star Wars na ebay, ale pozrel
som do obchodu a vyslo ma to o 50% lacnejsie v obchode ako na ebay !
No a k tym 2x4 kockam. Oni su dostat v dost vela bucketoch. Nielen v 3033.
predavaju sa aj v mensom mnozstve ako 1200 kusov. Aspon u nas.

[...]

No ani ja uz... Ale BOLO TO TAM ! ;) Neviem... mozno som zle videl teraz, alebo
co... Nechapem. Ved tam som si to prezeral. Mozno to je tam niekde zasite...
Alebo zeby to bolo inde ? ;)) nie... mne sa zda, ze to bolo na 100% tam.

Re: Hmyz
[...]

Ja mam ted asi nejradeji model team.  To je protoze vsechny modely jsou tak
dokonaly!  Proste skoro neuveritelny.  Kdyz se tak na ne koukam tak to skoro
nevypada jako lego jak je to detailny.  Nevim zda koupit ty dva ultimate
collection star wars sety.  Asi nejdrive pockam az je nekdo ohodnoti.  Ten x-
wing vypada ze ma vice soucastek nez ten tie fighter.  Jinak, vlastnis nejaky
legovy modely?  tedy podobny tomu drakovi ktery tvuj kamos mel na ebay?

[...]

Taky jsem delal neco v L-draw.  Je to pekny program az na to ze je to v MS-
Dos.  Byl bych radsi kdyby to bylo ve windows.  Nekdo uz udelal windows verzi
akorat na to ze je to DESNE pomaly.  Take co mne na tom stve ze vsechny
soucastky nejsou definovany.  Tedy kdyz jsem neco stavel tak jsem potreboval
soucastku ktera nebyla v L-draw.  Tak dokoncenej model mel v sobe diry :)

Re: Hmyz
[...]

No ja si tie Ultimate Collection urcite kupim ! Len neviem ci hned v lete, ci
budem mat na to peniaze, lebo by som chcel ist na dovolenku, ale rozhodne tento
rok si to kupim. Tak mozes pockat, kym si to kupim napriklad ja a ja Ti podam
podrobny popis tych modelov.
No a k tej otazke, ci vlastnim podobne modely ako je ten drak na ebay - ano
vlastnim toho ninju. To som uz pisal predtym.

[...]

Ano, mal som aj ten program pre windows,a le bolo to skutocne pomale a kniznica
suciastok bola dost neprehladna. ;(( Tak som sa vratil k L-draw. Cakam kedy
bude nova verzia L-draw a aka bude. Aj som mal jeden napad na vylepsenie, ale
nechcelo sa mi rozmyslat ako im to vysvetlit po anglicky, tak som to nenapisal.
A raz som sa slusne opytal (este na mailingliste), ze ci sa nechysta nova
verzia a dostal som odpoved, ze si ju mam spravit sam, ked som taky mudry.
Hmmmmmmmmm.......