 Help on Searching

 Local / Czechoslovakia / 34
33  |  35
Re: P.S.
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Sat, 22 Jan 2000 08:35:28 GMT
Viewed:
3693 times

In lugnet.loc.cs, Rene Virsik writes:

ano, cetl jsem ze cikani chodi do zakladni skoly.  Taky jsem cetl story o
jedny rodine ktery opustili ceskou republiku kvuli diskriminaci a sli do
nemecka.  Tam cekali rok o azyl ale nedali jim to.  Pak sli do rakouska a
nedali jim to ani tam.  Takhle procestovali skoro celou evropu ale zadna zeme
je nechtela tak skoncili zpatky u nas. :))

Ano, teraz je to velky problem jak v Ceskej, tak aj v Slovenskej republike.
Cigani vycestuju hromadne do nejakej krajiny Europskej unie a nasledne nam
zavedu vizovu povinnost v tej krajine. ;((( Normalne mame koli ciganom uz
medzinarodne problemy, aku hambu nam robia ! Ja by som im zobral cestovne pasy
! ;(((( Ja neviem, ale toto ani mexicania v USA asi nerobia. A to som pocul, • ze
mexicanov tam maju za dobru zberbu.

Ano, mexikani jsou svine.  Mnoho jich zije v los angeles kde je nejvetsi
kriminalita v americe.  Zatimco cikan te okrade, mexikan te zabije.  Jeden
chlapik s kterym delam se bal tam nosit zlaty hodinky protoze by mu prej
usekli ruku kvuli nim.  Bejt tam tak bych ani nenosil prsten protoze bych se
bal ze mi nekdo kvuli nemu ustrihne prst ;()

No... bude to tak. A faktom ale je aj to, ze muzi su NAJLEPSI medzi 18 a 20
rokom ! ;) No ja uz mam za tym... a obcas to uz aj citim... hehe.

A co teprve az ti bude 50! ;))  To uz budes uplne impotentni! ;)))))  Cigara
taky pomahaj k impotenci.  Kouris?  Ja hulim alespon jednou za hodinu i v
praci.  To je ale diky tomu ze celej den sedim v budce u pocitace tak si rad
kazdou chvilku odskocim a zakourit si je jedina alternativa.

Tak to je jasne ! ;))) Proste musi byt na pohlad sympaticka a tiez vcelku
inteligentna. No... ja viem, ze medzi zenami taku najst nie je jednoduche, ale
najdu sa aj take snad. ;))))

V praci jsou samy stary baby.  Teda vetsinou nad 40.  Jedna padesatileta babka
si jednou kdyz jsem jedl obed prisedla a ptala se me jestli bydlim sam.  Kdyz
jsem rekl ze jo tak se me zeptala jestli bych nechtel aby me prisla
osvobodit.  ;))))  Brrrr!  Byla to hnusna vyschla stara baba.  Taky jedna
kucharka v jidelne, stara hrozne oskliva tlusta zenska, mi rika "Hi baby".  To
je asi jako "Ahoj milacku" ;)))))))  Pokazde od ni utecu :)))))))  Proste samy
jezibaby, je to FUJ TAJXL!!!!!