 Local / Slovakia / 63
    Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden" —Rene Virsik
    (...) Nemecky som sa naucil este na zakladnej skole, ale my sme tu v Bratislave vzdy mali rakusku televiziu (aj za komunizmu), takze som pozeraval americke filmy v nemeckom dabingu. Takze aj tam som sa zdokonalil. No s anglistinou to uz bolo (...) (24 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.sk)

        Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden" —Dan Jezek
   (...) text, (...) ze (...) Mluvis dobre anglicky jak jsem cetl nektere tve anglicke prispevky :) Hromadna vetsina americanu umi jenom anglicky a vetsina z nich jsou ignoranti. Oni totiz myslej ze jsou hlavni zeme na svete a koukaj se z vysoka na (...) (24 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.sk)