 Local / Slovakia / 59
    Re: Dobrodruznici —Dan Jezek
   (...) On asi sedi prilis moc u pocitace. Je tady furt od rana do vecera. Je proste "zavislak" do extremu ;) Za par let to cloveka uplne zhuntuje a stane se z nej chodici pocitac. (...) by (...) No neni to spatny napad. Nechces to spravcovi verejnne (...) (24 years ago, 6-Jan-00, to lugnet.loc.sk)

        Re: Dobrodruznici —Rene Virsik
    (...) No ano. V Europe je to tiez boom byt zavislakom na pocitaci a HLAVNE na Internete. Lamu sa tu rozne rekordy, ako napriklad ako dlho clovek vydrzi sediet v kuse za pocitacom. Tak napriklad jeden chalan (to je po slovensky kluk) sedel za (...) (24 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.sk)

        Re: Dobrodruznici —Dan Jezek
   (...) Neni to zdrave porad sedet u pocitace. Ale 48 hodin neni tak moc. Ja sedim tak prumerne 16 hodin denne u pocitace a to je kazdej den. Vubec se mi moc nelibi ze nejaci lidi komunikujou jen zkrz computer misto toho aby komunikovali normalne. (...) (24 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.sk)