 Local / Sverige / Stockholms / Stockholm / 4
Re: Kopa LEGO i Stockholm?
Newsgroups:
lugnet.loc.se.st.sto, lugnet.loc.se
Date:
Sat, 16 Jan 1999 19:51:20 GMT

Johannes Keukelaar skrev i meddelandet <3678DA13.7DAA754D@nada.kth.se>...
Hej LEGO fanatiker!

(Hoppas att nagon annan laser det har, inte bara jag.) • Nu är vi två

Ar det nagon som har nagra bra tips pa var man kan kopa LEGO (och da
framst TECHNIC) i Stockholmsomradet? Finns det affarer dar man brukar
rea pa LEGO under mellandagsrea?

Sjalv har jag sett att det ar ganska billigt hos Toys4Sale pa Stockholm
Quality Outlet i Barkarby, dar dem dock har ett mycket begransad utbud.
Leksakscity i IKEA huset i Barkarby verkar ocksa inte sa dyrt och har
mycket storre utbud. • Tots R Us är billiga , ligger strax under riktpriserna.

Ovanliga sets finns bl.a. hos just Toys4Sale (TECHNIC: 8422) och
LekPlaneten i Globen (ganska dyrt) (TECHNIC: 8280 och 8440).

Mvh,

Johannes.

Adam