    Re: SWELUG? —Mattias Martensson
   (...) Hej Elin och andra Jag känner inte till någon svensk lego grupp. Visst vore det väl roligt att lära känna andra med samma hobby lite bättre. Min undran är bara hur många är vi i Sverige som gillar lego på ett vuxet sätt. Jag brukar ta med mig (...) (23 years ago, 19-Nov-01, to lugnet.loc.se)

        Re: SWELUG? —Elin Övernäs
     (...) 10 lugnet medlemar och 10 andra som jag vet om (inklusive dej). (...) (23 years ago, 20-Nov-01, to lugnet.loc.se)

        Re: SWELUG? —Henry Chea
   (...) Jo, jag gör det samma på mitt jobb (Semcon i Göteborg). Men eftersom jag bygger för det mesta Mindstorms och Technic grejor så ha mina medarbetare inget dåligt att säga. Egentligen har mina mindstorms robotar hjälpte med några projekt vi har (...) (23 years ago, 20-Nov-01, to lugnet.loc.se)