Re: Jagaren Småland nästa
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 14 Nov 2001 17:57:14 GMT

Jag lyckades hitta "fletcher" genom en sökning på brickshelf, i brist på
länk =)
Här är den:
www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=8104
Den är oerhört vacker! Bra jobbat!
/Jocke

"Mattias Martensson" <mattias.ma@telia.com> wrote in message
Hej

Har ni sett min model av Jagaren USS Fletcher på Brickshelf. Nu funderar • jag
på att ge henne sällskap av Jagaren Småland vars förebild ligger här i
Göteborg. Är det någon av er som försökt sig på att göra legomodeller av
krigfartyg?

Hälsningar

Mattias