    Re: Tips på lagring/sortering —Tobbe Arnesson
   (...) Jag kör med en rätt blandad kombination. Köpte en del "plockbackar" för en relativt billig penning på Biltema, så har jag "fiskelådor" eller vad man ska kalla dem, sorteringsboxar för t.ex. skruv kanske :) Jag har skruvat upp plockbackarna på (...) (24 years ago, 25-Mar-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Tips på lagring/sortering —Tobias Möller
   Jag har mina i "raaco logic"-boxar. Jag hatar att sortera. Det är svårt att hitta grejerna och jag har aldrig tillräckligt med plats. Det är bättre att ha allt i en stor hög, tycker jag. Eller i alla fall flera små högar. --Tobias (24 years ago, 25-Mar-01, to lugnet.loc.se)