  Äntligen bilder från 'Get Together' i Eskilstuna

Som ni (kanske) kommer ihåg hade vi en liten Lego-träff här i Eskilstuna i början på året. Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och införskaffat en scanner som kan ta dia-bilder (och negativ) också. Bilderna kan betraktas på (URL) är ganska (...) (24 years ago, 10-Mar-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Äntligen bilder från 'Get Together' i Eskilstuna

(...) *minns* (...) Åhå! Fint... Nästa gång ska jag vara med :) Kul att ha lite ansikten att förnknippa med folket här :) /Tobbe (24 years ago, 12-Mar-01, to lugnet.loc.se)