Subject:
'Häxan' funkar på Lego!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 30 Jan 2001 21:07:08 GMT

Efter alla lugnet-trådar om 'Brasso' eller vad det nu heter, gjorde jag ett
litet experiment ikväll.

Jag tog fram en gammal sliten, grådaskig vindruta, som man inte gärna satte i
någon modell, och plockade fram 'Häxans' koppar/mässingsputs.

Gno, gno, gno...

Resultatet blev över förväntan! Givetvis försvann inte alla repor, men
vindrutan gick från 'oanvändbar' till 'klart godkänd'. Mycket jobb dock med
insidans vinklar och vrår...

Ett litet korn av onödig kunskap från...
--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm