  intressenter?

Efter en grym storstädning, sortering m m här hemma har jag tvingats slå fast att jag behöver göra mig av med en del Lego. Så tänkte höra med denna lista innan jag säljer via andra kanaler. Det rör sig enbart om Star Wars-Lego och jag säljer helst (...) (24 years ago, 28-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: intressenter?

Jag är lite intresserad. När du säger "i bulk", menar du bitar i bulk, eller flera exemplar av samma set? --Tobias (24 years ago, 29-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: intressenter?

(...) Erm, det var lite oklart ja... Ju fler set desto billigare, typ. För enkelhetens skull måste jag dessutom sälja dubletter av vissa modeller i par. Har t ex fem flash speeder som jag vill bli av med... Men bara en bruksanvisning (d'oh!). T. --> (...) (24 years ago, 29-Jan-01, to lugnet.loc.se)